U cuocitore di risu hè un apparecchiu essenziale per a casa, è per sceglie un bon cuocitore di risu, u rivestimentu internu ghjustu hè ancu assai impurtante, dunque quale tipu di materiale di rivestimentu internu hè megliu aduprà?
1. Rivestimentu in acciaio inox
U rivestimentu in acciaio inox hè attualmente unu di i materiali più largamente utilizati nantu à u mercatu, hà un altu gradu di durezza è resistenza à a corrosione, pò evità efficacemente u prublema di a ruggine di u rivestimentu di ferru, è ùn pruducerà micca un cattivu odore.
U revestimentu in acciaio inox hà ancu bone proprietà d'isolamentu termicu, pò mantene a temperatura è u gustu di u risu, ma ancu riduce a perdita di nutrienti in l'alimentu.
2. Rivestimentu internu in aluminiu
U rivestimentu internu in aluminiu hà u vantaghju di una rapida cunduttività termica è di un riscaldamentu uniforme. U svantaghju hè chì u rivestimentu internu in aluminiu ùn pò micca esse in cuntattu direttu cù l'alimentu, hà bisognu di esse rivestitu, è u rivestimentu hè faciule da diluisce è cascà. Hè u materiale principale per l'utensili di cucina di gamma media (per piacè rimpiazzate u rivestimentu antiaderente u più prestu pussibule s'ellu casca per evità l'ingestione diretta di prudutti in aluminiu chì causanu danni à u corpu).
3. Rivestimentu internu in ceramica
A superficia liscia di u revestimentu ceramicu ùn reagisce micca cù l'ingredienti, ciò chì pò assicurà u sapore è a struttura di u risu.
U revestimentu ceramicu hà ancu una bona prestazione di conservazione di u calore, una longa vita di serviziu, pò prevene efficacemente a perdita di nutrienti in l'alimentu.
Tuttavia, u rivestimentu internu in ceramica hè pesante è fragile, faciule da rompe, dunque ci vole à fà attenzione à trasportà è mette delicatamente.
Cuociriso cù rivestimentu in ceramica, adattatu per i cunsumatori chì anu esigenze più elevate in quantu à a qualità di u risu.

Rivestimentu internu in ceramica
Spessore di u rivestimentu internu
U spessore di u revestimentu affetta direttamente l'efficienza di u trasferimentu di calore, ma questu ùn significa micca chì più grossu hè u revestimentu, più ci sò strati di materiale, megliu hè u revestimentu, troppu grossu influenzerà u trasferimentu di calore, troppu finu influenzerà u almacenamentu di calore.
U spessore di u rivestimentu qualificatu deve esse trà 1,5 mm è 3 mm.
U revestimentu internu ordinariu hè di 1,5 mm.
U liner di gamma media hè di 2,0 mm.
U liner superiore hè 3,0 mm.
Rivestimentu di rivestimentu
A funzione principale di u rivestimentu hè di impedisce l'attaccamentu di a padedda è in segundu locu di impedisce à a lattina interna in aluminiu di vene in cuntattu direttu cù i grani di risu, cum'è mintuvatu sopra.
Ci sò trè rivestimenti cumuni nantu à u mercatu oghje, PTFE, PFA è PEEK.
Questi rivestimenti sò classificati: PEEK + PTFE/PTFE > PFA > PFA + PTFE
Data di publicazione: 04 dicembre 2023